فاطمه طهورا ومحمدحسنفاطمه طهورا ومحمدحسن، تا این لحظه: 18 سال و 6 ماه و 5 روز سن داره

گلهای زندگی من

به وبلاگ گلهای زندگی من خوش آمدید

1391/3/7 21:56
نویسنده : مامان
1,118 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

من مامان فاطمه طهورا و محمد حسن هستم.

تا چندی پیش دفترخاطراتی داشتم که خاطرات روزانه کودکانم را می نوشتم ولی بر اثر حادثه ای از بین رفت

بر آن شدم تا از این به بعد خاطراتم با کودکانم را ثبت کنم تا در آینده ای نه چندان دور آن را به کودکانم بسپارم.

گرچه فرزندان من دیگر نی نی نیستن ولی عشق به همه کودکان من را برآن داشت تا نی نی وبلاگ را برای ثبت خاطرات کودکانم انتخاب کنم

به امید روزی که تمام کودکان دنیا در صلح و آرامش زندگی کنندلبخندقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان آیلا
9 خرداد 91 9:43
خوش اومدین


ممنون
مامان شهین (آوازقو)
28 تیر 91 4:15
سلام به شما مامان خوب که فرایض رو فدای احساست نمیکنی..... من با تخمینی که داشتم .الان دختر عزیزمان فاطمه طهورا شما تقریبا یازده ساله ست..... منهم نوه ای دارم که چهارده ساله ست...... واز هفت سالگی به میل وشوق خودش روزه گرفته.......خدا حفاظتشون بکنه.......
مامانشهین
28 تیر 91 4:19
در ضمن آدرس من wwwavazeghoo.niniweblog.com. خوشحال میشم به من سربزنید ...ونظرات سازنده ای برام بذارید.