فاطمه طهورا ومحمدحسنفاطمه طهورا ومحمدحسن، تا این لحظه: 18 سال و 6 ماه و 12 روز سن داره

گلهای زندگی من

به نام خدا

1391/3/9 15:13
نویسنده : مامان
411 بازدید
اشتراک گذاری

به نام خداوند بخشنده مهربان

به نام خداوند مهربانی که هر قدر اورا سپاسگزاری کنم کم است

بخاطر همه نعمتهایی که بی دریغ من ارزانی داشته

از نعمتهای بزرگی که خداوند به من عطا داشته وجود دو فرشته بی نظیر استفرشتهفرشته

فاطمه گلم قلبو محمد حسن عزیزمقلب

شما دو گل زیبای زندگی من هستین که همیشه وجودتان را از خداوند منان خواستار بودم.

میخواهم بدانید که همیشه دوستتان دارم و به شما و پدر مهربانتان عشق میورزم.

فاطمه جونم تو الان یازده سال و هفت ماه داری و اکنون مشغول امتحانات خرداد ماه هستی.

محمد حسن جان تو الان شش سال و هشت ماه داری و انشاالله امسال به کلاس اول میروی.

الان حسابی مشغول بازی با دوچرخه ای که بابا جون چندروز پیش برات خریده هستی و حسابی با اون سرگرمی.لبخند

در پستهای بعدی عکس تو و دوچرختو میذارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

سنگ و صبور
18 خرداد 91 23:26
سلام
خدا براتون نگهدارشون



سلام
ممنون
سنگ صبور
31 تیر 91 10:19
ماه مبارك رمضان مبارك