فاطمه طهورا ومحمدحسنفاطمه طهورا ومحمدحسن، تا این لحظه: 18 سال و 6 ماه و 11 روز سن داره

گلهای زندگی من

خاطرات تابستون

1392/6/9 14:18
نویسنده : مامان
277 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گلهای قشنگم

امروز اومدم تا کمی از خاطرات تابستون امسال رو براتون بنویسم آخه تابستون داره تموم میشه و شما عزیزانم دارین برای رفتن به مدرسه آماده میشینلبخند

خدارو شکر تابستون خوبی رو پشت سر گذاشتیم 

فاطمه جونم که به خوبی تونست تمام روزه هاشو بگیره آفرین گلمماچتشویق و باباجون یه دوربین دیجیتال بهش هدیه داد. دخترم دوستت دارم و بهت افتخار میکنم . امیدوارم همیشه و در همه حال تکالیف الهی ودینیتو به خوبی و با اخلاص انجام بدیقلب

محمد حسنم به توهم افتخار میکنم که امسال  در برنامه های مسجد محلمون شرکت کردی و الان مکبر خوبی هستی لبخندماچ دوستت دارم عزیزم و امیدوارم گامهای محکمتری در راه خدا برداری.

میوه های قلبم مراقب خودتون باشینقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)