فاطمه طهورا ومحمدحسنفاطمه طهورا ومحمدحسن، تا این لحظه: 18 سال و 6 ماه و 13 روز سن داره

گلهای زندگی من

نامه ای برای مادر

1392/10/7 11:48
نویسنده : مامان
202 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزانم

چند روز پیش فاطمه جونی  برای کار مدرسه اش باید نامه ای تنظیم میکرد ، برای هر کسی که دوست داره

 تصمیم گرفت برای من نامه بنویسه ومن بابت این تصمیمش خیلی خوشحال شدم .

نامه زیبایی نوشت  و بعد از اینکه به معلمش نشون داد ، برای من آورد و به من هدیه  کرد

ممنونم عزیزم از این نامه زیبا و پراحساسی که نوشتی .

منم اینجا متن نامه رو ثبت میکنم تا برای همیشه داشته باشم.

 

عزیزم نامه ی تورو بدون هیچ کم و کاستی اینجا مینویسم لبخند

 

فرشته ی زیبای زندگیم دوستت دارمماچ

سلام مادر عزیزم، امیدوارم حالتان بسیار خوب و عالی باشدو لبخند زندگی بر روی لبان شما بهترین مادر دنیا باشد.

من دلم می خواهد که ازشما برای زحمات عالی و بلند مرتبه تان تشکر ویژه ای بکنم ولی بازهم نمی توانم جبران آن همه زحمات پربار و دلسوزانه ی یک مادرمهربان را بکنم که جانش برای دخترش می رود.

من دوست دارم با شما بمانم و در کنار شما احساس امنیت و آرامش کامل میکنم. 

مادرم، شما کاری کردید که من بتوانم با غرور و افتخار زندگی کنم.

و این نامه را برای شما بهترین  و عزیزترین کس در دنیا می نویسم و از شما تشکر می کنم برای تمام سالهایی که در کنارم و بالا سرم بودید.

فرزند حقیر شما فاطمه

 الهی قربونت برم  گل خوشبویم که اینچنین متواضعانه با من حرف زدی

خیلی دوستت دارم و امیدوارم بتونم مامان خوبی برات باشم.قلبماچ

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)